بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


منتفي شدن حضور جباري و توافق اوليه با نکونام

مسئولان باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات مذاکراتي را با مجتبي جباري هافبک مياني اين تيم داشتند تا وضعيت او براي حضور در دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر مشخص شود.
حتي امير قلعه نويي سرمربي آبي پوشان نيز در گفتگوهايش اعلام کرد در صورتي که جباري در تمرينات شرکت کند، جزو بازيکنان اين تيم محسوب خواهد شد اما بازيکن خبرساز فصل نقل و انتقالات به تمرينات نرفت.يکي از مسئولان باشگاه استقلال که خواست نامي از او برده نشود در گفتگو با خبرنگار مهر از منتفي شدن حضور مجتبي جباري در اين تيم براي فصل آينده خبر داد و تاکيد کرد که با وجود انتظار چند هفته اي باشگاه، اين بازيکن حاضر به حضور در تمرينات نشده و کادر فني و مديريتي ديگر نظري روي او ندارد.

در اين ميان علي فتح الله زاده مذاکرات خود با جواد نکونام و محمدرضا خلعتبري را طي روزهاي گذشته پيگيري کرده است. هر چند حضور نکونام به واسطه قراردادي که با اوساسونا دارد کمي سخت است، اما يک منبع آگاه از توافق اوليه فتح الله زاده با اين بازيکن و باشگاه اوساسونا خبر داد.قرار است در 48 ساعت آينده وضعيت قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال مشخص و نهايي شود. در صورتيکه اين باشگاه بتواند با نکونام و باشگاه اوساسونا به توافق نهايي برسد، حضور خلعتبري در اين تيم منتفي خواهد شد چرا که استقلال توانايي مالي براي جذب اين دو بازيکن را ندارد.



نظرات شما عزیزان:

پویا زرندی
ساعت21:23---12 تير 1391
خیلی سخته ببینی بازیکنی در هر قدو قواره ای و با هر کیفیتی برای 2 تیم پرسپولیس و استقلال ناز و اطوار کنه و هوادارانو منتظر بزاره.جباری هر سال داره این کارو با استقلال و هواداراش میکنه و فکر میکنم فرق قلعه نوعی با مظلومی اینه که ناز کشیدنش حدو حدودی داره و ساختار باشگاهو به خاطر یک بازیکن زیر سوال نمیبره.به نظر من فتح الله زاده هم نباید برای جذب این بازیکن به شدت پول پرست انقدر اصرار و ابرام میداشت.ببا حضور مجیدی در مس احتمالا این هم به کرمان کوچ خواهد کرد و از قضا بعید میدونم توفیق هایی که با لیاس آبی دشت کردند تکرار شود
پاسخ:سلام.فوتبال امروز ما آمیخته شده با مسائل مالیست! وقتی بازیکنی که 8 سال در یک تیم حضور داشته باشه و همیشه مدیران آن با هر سازی که زده رقصیدن!اما حالا شرایط را درک نمی کنه و حاضر نیست حتی تخفیف بده،همان بهتر که نباشد. اما بخاطر زحماتی که برای تیم محبوبمان کشیدن از آنها تشکر می کنیم و تا پایان عمر هواداری خود قدردان آنها خواهیم بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1391برچسب:نقل و انتقالات,جباری,نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com